Przepisy Dukana i nie tylko! Pyszne dania i desery w wersji dietetycznej dla wszystkich, zainspirowane dietą Dukana. Pieczywo, naleśniki, ciasta, desery? Ty też możesz to jeść zachowując dietę ! Blog zawiera przepisy mojego autorstwa jak i te znalezione w sieci, dukanowe i inne, jednak zawsze dietetyczne .
sobota, 04 września 2010
Pieprzne śledzie z cebulką i czosnkiem.

Śledzie tak jak i łosoś zawierają dużo białka, natomiast zero węglowodanów. To sprawia, że możemy je jeść zarówno na diecie proteinowej, jak i na każdej innej. Białko przyda się każdemu odchudzającemu, ponieważ długo się je trawi, więc organizm spala tłuszcze czerpiąc energię. Dodatkowo śedzie są pyyszneee. Prawda?:) Kaloryczną śmietanę zastąpimy jogurtem naturalnym i gotowe!

Dietetyczne śledzie w jogurcie z cebulką i czosnkiem.

Skład:

-filety śedziowe solone (np. mintaj) kupione na wagę(ilość zależy od Waszego apetytu)

-cebulka

-2 ząbki czosnku

-pieprz cytrynowy (firmy Prymat, pyszny!!), lub zwykły.

-jogurt naturalny

Przygotowanie:

Moczymy śledzie w wodzie, żeby nie były za słone(2 razy zmieniamy wodę). Kroimy, dodajemy posiekaną cebulkę, 2 pokrojone ząbki czosnku, pieprz cytrynowy i jogurt naturalny. Mieszamy. Wkładamy sałatkę do jakiegoś pojemniczka z przykryciem i na kilka godzin do lodówki.                                            

Można podawać z listkiem bazylii i plasterkiem cytryny, wedle uznania można również polać kilkoma kroplami soku z cytryny. 

Smacznego!

12:29, olisha , Ryby
Link Komentarze (3) »
Darmowy licznik odwiedzin
Katalog stron
Top Blogi